14 Ağustos 2008 Perşembe

Admin panelinde ajax gücü - CD Ajax Admin Utility modul

Greatjoomla sitesinden güzel bir ücretsiz yönetim modülü. CD Ajax Utility modülü ile ;

- joomla yönetim panelinde içerik yayınlama/Yayını iptal etme,
- İçerik çöpkutusu yönetimi,
- İçerikleri taşıma/kopyalama,
- İzin seviyelerini değiştirme
- Ve önsayfa öğelerini düzenleme gibi işlemleri ajax teknolojisi ile daha kolay yapabilirsiniz.

Modülü joomla yönetim paneli Kur/Kaldır bölümünden yükledikten sonra Eklentiler >> Modül yönetimi >> Yönetim modülleri listesinden modülü bulup status pozisyonunda yayınlıyoruz.

Modül yayınlandıktan sonra yönetim paneli sağ üst bölümde aktifolduguna dair bilgi yazısı görünecek.

Not: Modülün çalışması için Core Design Scriptegrator eklentisi kurulu olmalı ve jQuery JS kütüphanesi yüklü olmalı.

Core Design Ajax Utility Modul

İNDİR

2 yorum:

Adsız dedi ki...

link calismiyor

Ron dedi ki...

link sağlam. Download bölümünde 2. sayfada Core Design AJAU Module yazan linkten indirebilirsiniz.